Avatar billede strangeaway Nybegynder
30. oktober 2009 - 09:29 Der er 1 kommentar

Problemer efter installering af nyt logicboard

Kære Eksperter,

I har næsten altid kunnet hjælpe tidligere, så jeg håber, at I også er leveringsdygtige denne gang.

Min MacBook Pro fra 2007 har lige fået skiftet LogicBoard hos Elektronikcentret - det tog dem lige knap 2 måneder, så man skulle tro, at de havde gjort jobbet ordentligt. Men jeg synes der er et par ting:

Skærmens lysstyrke mener jeg er væsentlig svagere end før skiftet af LogicBoard (og lysstyrken er sat på max). Men det er jo en svær vurderingssag. Hvordan tjekker man, at skærmen lyser med den styrke den skal?

Brænderen virker tilsyneladende ikke mere. Har forsøgt at brænde dvd'er med både Toast og Disco, men får fejlmeldinger. Det er lykkedes mig at brænde en audio-cd med Toast.

Det er ikke sikkert det her har noget som helst med udskiftningen af LogicBoard at gøre, men da jeg aldrig har oplevet det før, kæder man det jo lidt sammen.

Hvordan kan løse problemet med at brænde dvd'er?

Håber, der er nogle, der kan være behjælpelige.

På forhånd tak,

Kent
Avatar billede vunde Nybegynder
31. oktober 2009 - 12:21 #1
Indleverer den til elektronik centeret og får dem til at lave en backrep.? Ville være mit bedste bud. Hvorfor blev dit logicboard skiftet i første omgang..?