Avatar billede compac Seniormester
28. oktober 2009 - 16:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Eksportere adressekartotek fra Outlook til Windows Live mail

Hvordan bærer jeg mig ad med at eksportere mine kontaktpersoner fra Outlook i WindowsXP til Windows Live Mail i Windows 7?
Avatar billede johnnyfischer Nybegynder
28. oktober 2009 - 19:09 #1
Dskal gemme dine kontakter i en fil og derefter importere dem i live mail under kontaktpersoner - administrer - importer

Hvis det virker smider du lige point til mig
Avatar billede pommes Nybegynder
27. oktober 2010 - 15:14 #2
Jeg kan ikke finde et match mellem mulige eksport fil typer i Outlook og Windows live. Er der nogen der kan hjælpe? tak