Avatar billede _psyduck_ Nybegynder
27. oktober 2009 - 08:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mulighed for deaktivering af Pop-up i Outlook ved modtagelse af nye mails?

Hej,

Jeg bruger Microsoft Office Outlook 2003 SP3 (11.8313.8221) i mit daglige arbejde og jeg vil gerne have Outlook åbent hele tiden, eftersom en stor del af mit arbejde består af mails...

Er der nogen steder hvor jeg kan deaktivere det pop-up vindue som kommer, når jeg modtager en ny mail/mødeindkaldelse/aftale etc. i min inbox?

Jeg syntes at det virker utroligt stressende at modtage mails som er opfølgning på andre sager, når jeg er i gang med andre sager, derfor kunne jeg godt tænke mig at deaktivere dette vindue...

Jeg har forsøgt at google mig frem til noget brugbart, men det eneste jeg lige kan komme frem til er: http://windowsitpro.com/MicrosoftExchangeOutlook/Article/ArticleID/49577/MicrosoftExchangeOutlook_49577.html

Desværre indeholder min registry ikke den registeringsdatabase nøgle som er angivet deri.

Er der et klogt hoved derude, som kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan jeg deaktiverer dette pop-up vindue i MS Outlook 2003?

Med venlig hilsen
_Psyduck_
Avatar billede supertekst Ekspert
27. oktober 2009 - 09:11 #1
Har du set på følgende :
- Funktioner
-- Indstillinger
--- Fanen Indstillinger
---- E-mail-indstillinger
----- Avancerede e-mail indstillinger
Avatar billede _psyduck_ Nybegynder
27. oktober 2009 - 09:21 #2
Hej supertekst,

Du har da fuldstændig ret :)

1000 tak for svaret.

Nu må jeg lige se om jeg kan huske hvordan man tildeler point :)

Med venlig hilsen
_psyduck_
Avatar billede _psyduck_ Nybegynder
27. oktober 2009 - 09:26 #3
Hej supertekst,

Kan du ikke lige ligge et svar, sådan at du kan få de 200 point?

Med venlig hilsen
_Psyduck_
Avatar billede supertekst Ekspert
27. oktober 2009 - 09:28 #4
Selv tak - du får et svar...