Avatar billede preisler9 Nybegynder
26. oktober 2009 - 11:09 Der er 3 kommentarer

Kan ikke gemme billeder

Hej,

Jeg kan ikke gemme billeder fra internettet. Fx hvis jeg går ind og siger gem som og så gemmer på skrivebordet kommer der ingen fil der.

Er der nogen der ved hvad der er galt?
Avatar billede vejmand Juniormester
26. oktober 2009 - 12:20 #1
Kommer der en fejlmelding?
Har du et link, hvorfra du prøvet at gemme et billede?
Avatar billede jesperhgh Nybegynder
26. oktober 2009 - 12:35 #2
1)
  Download og installér NetTransport.
2)
  Højreklik på det, du vil downloade og vælg Download med NetTransport.

NetTransport kan downloade stort set alt, ligemeget hvor godt det er gemt. Incl. A/V streams.
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
26. oktober 2009 - 14:48 #3
Er du helt sikker på at du vælger skrive borderet?

Er du sikker på at du ikke gemmer en html side i stedet for et billed? (I min browser skal jeg vælge "Save Picture As...")

Check hvad filnavnet er når du gemmer, og lav en søgning efterfølgende på hele pc'en.