Avatar billede ingeburg Nybegynder
25. oktober 2009 - 11:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Picasa3

Hvordan får jeg de billeder jeg importerer fra en Windows billedmappe til at bevare den samme opstilling i Picasa som i Windows billedmappen. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde knappen?? Jeg har forsøgt forgæves!!
Avatar billede knc Nybegynder
26. oktober 2009 - 15:16 #1
Knap nr. fire på værktøjslinien hedder "Angiv mappevisning til træstruktur". Tryk på den og du har samme struktur.
Avatar billede hkprofil Forsker
16. oktober 2010 - 14:41 #2
Jeg kan ikke finde knappen du henviser til? Kan du være mere detaljeret?
mvh
Hkprofil
Avatar billede knc Nybegynder
18. oktober 2010 - 23:19 #3
Avatar billede hkprofil Forsker
19. oktober 2010 - 07:53 #4
WOW - lige det jeg manglede - 1000 TAK og send venl. svar :-)
Avatar billede knc Nybegynder
23. oktober 2010 - 23:17 #5
Ingen problem, hkprofil. :-)

Jeg vil gerne sende et svar, men idet ingeburg er opretter, kan du desværre ikke uddele point i denne tråd. Der er ingen grund til at du sender mig point ved at starte en ny tråd, som jeg så skal lede efter, så denne fik du gratis. ;-)
Avatar billede hkprofil Forsker
04. november 2010 - 09:24 #6
Hvem er Ingeburg? Men så må jeg jo lukke sagen med point til mig selv!
Avatar billede hkprofil Forsker
04. november 2010 - 09:26 #7
Åh! nu husker jeg, det var jo slet ikke mig der oprettede denne - sorry! og TAK