Avatar billede konkurrenten Nybegynder
25. oktober 2009 - 07:37 Der er 2 kommentarer

første gang .. sql database ved one.com

hej herinde

det er ny første gang jeg skal til at oprette en SQL database
jeg er hostet ved one.com

og kan sagtens logge ind på min php admin side

men så kommer det sjove/svære

den beder om et database navn  så det kalder jeg i det her tilfælde TEST

men mit problem opstår når jeg skal til at udfylde de tabeller, for jeg har ingen ide om hvad der skal stå i dem

nu håber jeg så på at der er en der kan lave en DUMMY til mig
så jeg kan komme i gang .

jeg har læst man kan lave hele koden og bare smide ind og bede den gemme, altså hvor man bare lige selv skal indtaste sine egen oplysninger (Brugernavn - kode . osv osv .

jeg håber der er en der er tålmodig og har tid til at hjælpe mig

jeg giver 100 point til den der kommer med løsningen som en NEWBIE også kan finde ud af
Avatar billede julemandenb Nybegynder
25. oktober 2009 - 08:00 #1
Jeg vil gerne lave en SQL fil til dig. eller ret og sagt forklare dig hvordan den skal laves. du skal bare lige skrive hvad der er for noget du skal ha postet. ect Brugernavne? - Passwords? - Links?
Hvad ved jeg :b
Avatar billede erle Nybegynder
25. oktober 2009 - 10:21 #2
http://phpartikler.dk/
På siden er der nogle artikler om MySQL.