Avatar billede tiger_dk Mester
24. oktober 2009 - 10:33 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Stofa e-mail i Outlook Express, hvad så i Windows 7 ?

Hej

Jeg har et spørgsmål omkring e-mail som man får i Outlook Express, hvis man nu skifter til en maskine med Windows 7 på, så er der jo ikke Outlook Express integreret i styressystemet. Hvordan kommer det så lige til hænge sammen, kan Windows Mail godt klare den opgave, så vidt jeg ved, er det kun hotmail osv. den kan klare eller det rigtig ?

Mvh
tiger_dk
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2009 - 10:51 #1
windows 7 ultimate 32 bit dk version.
jeg bruger messinger og kun messinger. den ligger på menu linien i bunden og ved et simpelt hæjre klik - email indbakke ja så er den der.

men selvfølgelig skal du have en konto.

jeg blev træt af i det lange løb altid at rode med kopiering og gendanne der ikke virkede.

massinger kontoen ligger jo online og der mister du ikke noget med mindre de laver noget ged.

m.v.h
Avatar billede justrace Novice
24. oktober 2009 - 11:18 #2
Windows mail, eller Live Mail som det nok hedder, kan det du bruger fra Express.
Avatar billede scz Nybegynder
29. oktober 2009 - 12:21 #3
Windows Live Mail, virker med alt der forstå POP3 eller IMAP :-)

ved ik helt præcist med yahoo mail, men med gmail har man begge muligheder, og så er det bare at sætte windows live mail op til at hente din mail igennem imap.

Den store forskel mellem imap og pop3, er at pop3 var udviklet til at downloade dine mails lokalt, hvorimod imap, kun henter de oplysninger den har brug for, således at du har adgang til alle dine mails, både på din hjemme computer og arbejde. Den laver automatiks synkronisering, så når du sletter/flytter/skriver/modtager mails, kan du se det på alle de computer du bruger. :)
Avatar billede tiger_dk Mester
02. november 2009 - 18:14 #4
læg nogle svar, så vi kan få lukket her !
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2009 - 19:10 #5
hvad brugte du eller se bort fra mig
Avatar billede scz Nybegynder
02. november 2009 - 19:14 #6
ok
Avatar billede tiger_dk Mester
02. november 2009 - 21:31 #7
justrace, vil du også have point ?
Avatar billede tiger_dk Mester
02. november 2009 - 21:33 #8
tror det bliver Windows Live Mail, det er nemlig ikke er mig der har problemet, men min onkel, som jeg skriver det her spøgsmål for !
Avatar billede tiger_dk Mester
07. november 2009 - 23:39 #9
Åbenbart ikke, så her er pointene !