Avatar billede b3k-0ne Nybegynder
22. oktober 2009 - 16:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Styresystem" til farmor

Hej Eksperter

Min gamle farmor på 80 år, hjælper jeg tit med at skrive mails osv. Problemet er at hun ikke kan finde ud af at starte de forskellige programmer op, og kan ikke overskure alle de ting computeren viser. Så jeg tænkte på om der ikke fandtes et program som man kan styre windows fra, med minimale funktioner? F.eks med en knap til email og internet + en sluk funktion.
Avatar billede showsource Seniormester
22. oktober 2009 - 16:33 #1
Du kan vel lave nogle genveje eller en mappe med genveje, på bjælken forneden ?
De kan jo navngives som du lyster.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. oktober 2009 - 16:34 #2
det skal jo nok være på dansk, så
http://wiki.eeeuser.com/ubuntu:eeexubuntu:home
er nok ikke svaret.
Avatar billede thov Forsker
22. oktober 2009 - 17:38 #3
Der findes en slags 'skin' til XP.
Det er en som beskæftiger sig med lettere hjerneskadede, der har lavet det, og som også normale - unge som gamle - har nytte af.

Desværre husker jeg ikke hvem og hvor - men det findes.
Avatar billede b3k-0ne Nybegynder
29. marts 2014 - 00:00 #4
Lukker