Avatar billede orndrup Nybegynder
18. oktober 2009 - 19:13 Der er 4 kommentarer

Kan ikke opdatere driver..

Hej. Jeg har været igang med at formatere min fujitsu siemens amilo A1650 og det gik som også fint nok, til at det var første gang jeg prøvede det. Efterfølgende er der nogen ting der ikke virker bla. knappen som skulle koble computeren trådløs på nettet.

Inde i enhåndshåndtering, er der gult spørgsmålstegn ved:

Masselagringscontroller
Multimedielydkort
PCI-modem
Skærmkort
SM-buscontroller

Men jeg kan ikke opdatere dem på nogen måde, selv om jeg har cd med drivere på. Inde på fujitsus hjemmeside, kan jeg godt finde drivere men hvordan og hvad for nogen jeg skal bruge, forstår jeg ikke helt.

Er der nogen der har tålmodighed til at forklare mig hvad jeg skal gøre, vil jeg være taknemlig, det skal også lige siges at jeg ikke er helt skarp i det her computer halløj.
Avatar billede Mathias90 Nybegynder
18. oktober 2009 - 19:52 #1
Nogle producenter har den mulighed, at man henter en driverupdater, der gør at den, når man har installeret den, selv kan gå på nettet og søge efter manglende drivere eller opdateringer til eksisterende.

Jeg har lige været inde på Fujitsus hjemmeside, og kan ikke lige umiddelbart se en sådan updater til din model.

Mit råd er: Hent driverne fra siden en ad gangen indtil der ikke er flere gule spørgsmålstegn.
18. oktober 2009 - 20:07 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
Avatar billede orndrup Nybegynder
19. oktober 2009 - 22:14 #3
Ja det kan jeg godt se, nu du siger det. Men problemet er løst, så takker for den hjælp jeg fik.
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. oktober 2009 - 16:10 #4
Husk at skrive løsningen, og acceptere eget svar :)