Avatar billede rocso Nybegynder
18. oktober 2009 - 10:19 Der er 6 kommentarer

Adobe Photoshop CS4 er ikke villig i, at installere.

Hej Eksperten.
Igen, igen, og igen! Står jeg og har et problem i baglommen.
Jeg beklager meget at dette gentager sig gang på gang.
Fejlen går nu ud på.

Idag valgte jeg at, købe og installere Adobe Photoshop CS4.
Efter, jeg har downloadet det ned på min pc og nået til (Installer Adobe Photoshop CS4 - Indstillinger) Hvor den skriver ''Forbereder Installering..'' er det ligesom den går i stå.
Den står simpelthen bare og siger ''Forbereder Installering..'' i flere timer?

Jeg håber, at der er nogle af jer som har en løsning, eller en teori om hvad der kan forudsagde problemmet.

Venlig hilsen

Rocso
Avatar billede vejmand Juniormester
18. oktober 2009 - 10:33 #1
Prøv følgende:

1. Skriv cmd i feltet Start søgning i menuen Start.

2. Højreklik på cmd på listen over søgeresultater, og klik på Kør som administrator i lokalmenuen. Hvis Windows beder dig bekræfte, at du vil fortsætte, skal du klikke på Fortsæt. Hvis du ikke er logget på som administrator, skal du godkende vha. administratorlogon og -adgangskode.

3. Skriv følgende kommando i vinduet Kommandoprompt:

regsvr32 vbscript.dll

4. Tryk på Retur på tastaturet. Følgende meddelelse vises: "DllRegisterServer in vbscript.dll succeeded" (DllRegisterServer i vbscript.dll lykkedes).

Bemærk! Hvis du får vist en meddelelse med "fejlkode 0x80004005", blev kommandovinduet ikke åbnet med administratorrettigheder.

Prøv så at installere Adobe Photoshop CS4 igen.
Avatar billede rocso Nybegynder
18. oktober 2009 - 12:02 #2
Jeg prøver lige, at se om det virker.
Hvis det virker, skriver jeg en besked til dig om at du skal skrive det som svar.
Avatar billede rocso Nybegynder
18. oktober 2009 - 12:47 #3
Det hjalp ikke en bønne.
Faktisk når jeg når til ''Velkommen'' kommer der en js fejl frem.
Avatar billede vejmand Juniormester
18. oktober 2009 - 13:17 #4
Skal det forstås sådan at du ikke kan logge ind på computeren nu?

Hvis ja, så lav en systemgendannelse:

start i fejlsikret tilstand: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Start-your-computer-in-safe-mode
lav en systemgendannelse: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/What-is-System-Restore
Avatar billede rocso Nybegynder
18. oktober 2009 - 13:47 #5
Vejmand? Det jeg mener, er når jeg kommer til ''Velkommen'' i Installer Adobe photoshop CS4, kommer der en script fejl.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
30. oktober 2009 - 16:30 #6
han har ikke ren mel i posen
tjek ham, han er en gemen fusker