Avatar billede pillpopper Nybegynder
13. oktober 2009 - 21:55 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvilken firewall's er pt de bedste på market

ER der nogen der ved hvilken nogle firewall's der er de bedste på market pt. som tager det meste af ALT.??

Jeg vil til en start bruge en freware version indtil jeg ved hvilken en jeg vil have og som virker ordenligt.

Der efter køber jeg et firewall prg.
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
13. oktober 2009 - 21:57 #1
Ehm...

Jeg ville bruge disse:

1. Zonealarm

2. Online armor

3. Comodo firewall

Jeg VED at de to første kan man bruge som freeware :)

Held og lykke :)
13. oktober 2009 - 21:57 #2
Jeg tror du har fået det at vide før ->
http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken/

(Og så er der selvfølge alm. 'snusfornuft' ...)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. oktober 2009 - 22:08 #3
Online Armor http://www.tallemu.com/products-online-armor-free.php

Outpost http://free.agnitum.com/

Begge har købeversioner.

Private Firewall http://www.privacyware.com/personal_firewall.html

Er blevet helt gratis lige fornylig.

Og så dagens tip: Zonealarm PRO helt gratis, men kun i dag http://download.zonealarm.com/bin/free/sum/index.html
Avatar billede pillpopper Nybegynder
13. oktober 2009 - 22:08 #4
Karise_larry jeg blev simpelhen nød til at oprette denne tråd da vi jo havde gang i noget som jeg oprettet et spørgsmål om og som IKKE kan vente (4 min. højst og man kan måske blive smittet med skidt)
Linket til det spørgsmål jeg omtaler er: http://www.eksperten.dk/spm/889020

Jeg har læst en hel del men jeg spørger jo fordi jeg ikke er helt sikker og det vil jeg meget gerne være en gang for alle.

Vedr. zonealarm har jeg tænkt på, men jeg har kigget efter den via. download.com og jeg syntes at det er et antivirus prg. der kun vises.

Har du link til de firewall's du komer med.?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
13. oktober 2009 - 22:10 #5
Hvad er almimdelig snusfurnuft når de
t drejer sig om firewall's. Og når man ikke ved noget om det.?
Det kan jeg ikke se det er, . Jo for dem der har skills på det område:)
13. oktober 2009 - 22:19 #6
...almimdelig snusfurnuft ... betyder alm. omtanke hvilke (hjemme)sider man besøger - mere eller mindre frivilligt. Og alm. omtanke til at bare klaske [OK] på diverse boxe der skulle dukke op... med diverse tilbehørs (?) elementer...

---

Eksempel:
"Her er den sidste generalprøve video af Michael Jackson... Hvis du gerne vil se den i HD kvalitet skal du lige indlægge denne HD afspiller... osv osv ..."
Gæt dig til om det vil være "snusfornuft" *G* ?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. oktober 2009 - 22:23 #7
Klik på mit link til Zonealarm. Du skal have kreditkortet klar, og fjerne et par flueben. Så "køber" du den "gratis". Må bruges på 3 PC`er. http://download.zonealarm.com/bin/free/sum/index.html
Avatar billede pillpopper Nybegynder
13. oktober 2009 - 22:32 #8
jeg køber den ikke gratis i den forstand. Efter prøve perioden så koster det penge og det trækker de SELV fra mit kerditkort.

Så det er ikke lige sagen, da jeg somsagt først vil prøve lidt af hver før jeg bestemmer mig for at købe produktet fuldt ud.

Men tak for linket aligevel:)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. oktober 2009 - 22:43 #9
Den er gratis i et år. Hvor står der at de selv trækker? Under alle omstændigheder kan man framelde det. Det skal man kunne.

Men ellers kan du prøve de andre.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
13. oktober 2009 - 22:47 #10
Det står under betingslerne.

karise_larry´´ vil du svare på de spørgsmål du selv har spurgt mig på dette spørgsmål for jeg har ikke hørt fra dig siden jeg postede de oplysninger du bad om.

Og I her på E har jo en entern regl, at kun 1 person deltagere således det ikke forvirer spørgeren.
Linket er her: http://www.eksperten.dk/spm/889020

Eller har du opgivet.?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
20. oktober 2009 - 11:18 #11
Jeg syntes bedst om Online armor firewall så den har jeg valgt.
TAK for hjælpen;-)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. oktober 2009 - 15:27 #12
Godt valg.
Avatar billede wylle Nybegynder
22. oktober 2009 - 17:01 #13
advanced system care syntes jeg er mega godt