Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 11:24 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

På tide med feedback fra folkene bag eksperten på flg.:

Husk: Har du problemer eller spørgsmål til Eksperten.dk, så kan du bruge kategorien Eksperten.
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2009 - 11:25 #1
Det går da rigtig godt for dig for tiden mht. at oprette spørgsmål ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 11:57 #2
Hvad sytten skete der der... :D

1. mulighed for at sortere besvarede spørgsmål fra i oversigt
2. mulighed for at sortere i kategorier i en søgning (http://www.eksperten.dk/spm/888210)
3.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 11:58 #3
Ej nu...
spørgsmålet bliver oprettet inden jeg når at skrive færdig...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 11:59 #4
http://www.eksperten.dk/spm/884411 er også et af de bedre forslag, der burde implementeres asap!
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2009 - 12:30 #5
Der er rigtig mange gode forslag på ToDo listen, men så vidt jeg ved, så er pengene desværre ikke til at gøre ret meget ved det.

Mange af tingene burde i mine øjne være en selvfølge at de allerede skulle være implementeret, men sådan er der jo så meget ;)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. oktober 2009 - 12:47 #6
Vi samler løbende op. Men som Geertsen skriver så er der ikke lagt nye funktioner på Eksperten ind i vores flow inden jul.

Vi har en del andre launches for IDG der skal igang og der er desværre begrænset med folk.

En af de ting vi overvejer til næste "patch" er http://www.eksperten.dk/blog/20
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2009 - 13:10 #7
Har kommenteret ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2009 - 13:20 #8
En anden ting, jeg kunne savne er at kunne "prikke" til en bruger.
Forstået på den måde, at er brugeren sløv til at reagere på indlæg, så kan man lige prikke til ham/hende, for at få gang i spørgsmålet igen.

Men som snowball skriver i http://www.eksperten.dk/blog/20 så har vi brugere det lidt som om at de funktioner vi savner og efterlyser blot bliver ignoreret. IDG gør alligevel som det passer dem - sådan er den generelle indstilling, og det er jeg sikker på alle vil være enige i...
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. oktober 2009 - 13:53 #9
Så så - snup en kiks :-)

Få ting bliver ignoreret - det er bare ikke altid det passer ind i hvad der ellers skal laves. Tænk på det som at være gift: Du må gøre som det passer dig så længe det passer ind :-)

Dit prikkeide er god. Vi skal her til efteråret se på nyhedsbrev / e-mails fra eksperten. Og her er der overvejelser (som i det oprindelige oplæg) om at sende folk der ikke lukker deres spørgsmål en remindermail (eller 12).
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2009 - 14:09 #10
Bliver det så kædet sammen med endnu et gammelt forslag om at man max kan have x antal spørgsmål åbne ad gangen?

Ellers har det ikke nogen reel effekt eftersom en email bare kan slettes uden der sker mere. En blokering derimod kræver en aktiv handling for at komme videre.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. oktober 2009 - 14:47 #11
Jeg er ikke meget for blokeringer. Mest fordi jeg tror at de fleste tilfælde kan løses med en mail - eller 12 - der minder om at man bør lukke for sit spørgsmål.
Avatar billede snowball Novice
12. oktober 2009 - 15:11 #12
Jeg kan så oplyse at en sådan "Husk venligst at lukke dine åbne spørgsmål" email funktion var implementeret på Eksperten for mange år siden (før IDG overtog), men effekten var til at overse.

Det er ikke uden grund det pågældende ønske har stået på listen i mange år ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. oktober 2009 - 21:01 #13
...
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2009 - 21:28 #14
Hvis det tilfaeldigvis var engang i efteraaret 2003 at den email funktion var i drift, saa virkede den. Der var et par uger hvor der blev accepteret masser af gamle spoergsmaal.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. oktober 2009 - 21:32 #15
Hold da op for en hukommelse du har arne_v :)
Avatar billede arne_v Ekspert
15. oktober 2009 - 02:30 #16
Jeg kan huske at det skete mens jeg var 2 uger i England. Og jeg kan regne ud hvilket halvår det projekt kørte.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2009 - 18:12 #17
Hallo! john_stigers Glade ansigt er tilbage :-)
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2009 - 18:14 #18
Tillykke med de 40 john_stigers, så hejser vi flaget :-)