Avatar billede sinemie Novice
11. oktober 2009 - 15:51 Der er 1 kommentar

fastlåse billede og tekst

Hvordan kan man fastlåse billede og tekst på sin hjemmeside, så de ikke flytter sig rundt alt efter hvilken skærmsstørrelse de vises på? Jeg har webhotel hos www.one.com, og de kan ikke svare mig på dette...
Avatar billede zips Juniormester
11. oktober 2009 - 16:16 #1
Det nemmeste er at lave siden i en fast bredde, måske så den passer til en skærmopløsning på 1024x768 som er den størrelse som normalt bruges til websider, er man under denne størrelse skal man scrolle til siden for at se resten af siden.