Avatar billede nitija7007 Nybegynder
11. oktober 2009 - 12:25 Der er 2 kommentarer

Recover HP dv7

Hej

Jeg har en HP pavilion dv7.
Jeg kan ikke lave mine recovery disks, den melder fejl inden jeg når at få lavet den første.
Kan man recover direkte fra maskinen?

Mvh.
Jan
Avatar billede steffenernst Nybegynder
11. oktober 2009 - 12:39 #1
Du kan lave en image-backup af c-drev med dette program:

Programmet er freeware.

http://www.macrium.com/reflectfree.asp

Efter at du har lavet image-backup til f. eks ekstern harddisk, skal du lave en recovery-cd.

Efter du har lavet den, skal du kontrollere, at den virker ved at boote pc op på denne cd.
Avatar billede Blandy Praktikant
12. oktober 2009 - 13:49 #2
På de nye HP-maskiner, er der indbygget recovery-partition på HDD'en. Det er lidt forskelligt hvad du skal trykke for at nå recovery, men mener at der F11. Ellers står det i din manual hvad funktions-tast du skal trykke, for at få adgang til recovery featuren.