Avatar billede stc Nybegynder
08. oktober 2009 - 14:23 Der er 2 kommentarer

Outlook 2007 mail med mange modtagere - BCC advarsel / Warning

Hej
Jeg er flere gange kommet til at kvaje mig med, at sende en mail til rigtig mange modtagere i "To" feltet. Dermed kan de alle se hinandens email-adresser og det er IKKE ønskeligt. Er der nogen der kender et tool eller trick, der kan give en advarsel når der eksempelvis er over 10 mail-modtagere? I disse tilfælde skal modtagerne sikkert flyttes fra "To" til "BCC". Det skal fungere i Outlook 2007.
Avatar billede ptj_11 Forsker
08. oktober 2009 - 14:55 #1
Jeg har ikke svaret på dit spørgsmål, men velkommen i klubben.
Har også fået kvajet mig et par gange.
Prøv at skrive ud til IT-folk på den omtalte måde. Deres reaktioner vil sikkert være af en kaliber, der automatisk får dig til at huske det i fremtiden.
/ptj_11
08. oktober 2009 - 18:21 #2
Velkommen til E. ...

(Det 'trix' tror jeg ikke findes; det er op til DIG at 'huske' den detalje ...)