Avatar billede bartsimpson Nybegynder
06. oktober 2009 - 21:44 Der er 3 kommentarer

Startbar på ekstern harddisk

Jeg vil bruge min eksterne skærm på min bærebar, da jeg ikke kan sætte den som primary på en relativ nem måde, har jeg valgt det næst bedste, nemlig bare at flytte min start bar over til den eksterne skærm.

Men hvis jeg har startbaren øverst eller nederst, så forsvinder min quicklaunch og apps? De dukker engang imellem lige op i et spilt sekund. Selve start knappen og systrayet er hele tiden på startbaren. Hvis jeg har startbaren til højre eller venstre, så er alt som det skal være. Vil bare gerne have den nederst på min eksterne skærm, så er der noget jeg kan gøre ved det?
Avatar billede justrace Novice
07. oktober 2009 - 10:19 #1
Under skærmopsætning kan du vælge hvilken skærm der skal være den primære, og så sker det helt automatisk.
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
07. oktober 2009 - 16:11 #2
Ja, der skulle selvfølgelig have stået skærm og ikke harddisk i titlen :)

justrace: Der var ikke mulighed for at vælge det på den måde.

Men det der virkede var at kun at have billed på den eksterne skærm via de der fn taster, derefter kunne jeg så bruge min bærebars skærm som anden monitor.
Avatar billede justrace Novice
07. oktober 2009 - 16:21 #3
Bare det virker, så er alt jo fint. :)