Avatar billede webintegrator Nybegynder
05. oktober 2009 - 22:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Vede Eksperten

Er dette her forum selv udviklet fra bunden... Eller er det en af de klare scripts som mankan hente fra nettet og lave om på.. Evt link
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2009 - 22:33 #1
Det er udviklet af IDG fra bunden.

Spørgsmål vedr. eksperten er traditionelt gratis, så lav et svar og klik ud for selve svaret i boksen "Acceptér dette svar". Derefter accepterer du svaret i den boks som dukker frem.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. oktober 2009 - 22:36 #2
Den nye(ste) eksperten er baseret på CMS systemet xoops - men tilpasset temmelig meget.
Avatar billede keysersoze Guru
05. oktober 2009 - 22:38 #3
nja - det er jeg nu ikke helt enig i. Det helt oprindelige eksperten var vist udviklet fra bunden (fra før IDGs tid), men den nuværende version benytter et eller andet system som grund (det samme som en del andre IDG-sider) - dog ligger der stadigvæk rigtig rigtig mange timers udvikling i det så det er ikke noget der kan hentes. Er navnet interessant kan det findes i et blog- eller spm-indlæg fra Eksperten.
Avatar billede keysersoze Guru
05. oktober 2009 - 22:39 #4
præcis xoops :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. oktober 2009 - 22:40 #5
"Er navnet interessant kan det findes i et blog- eller spm-indlæg fra Eksperten." - jeg var heller ikke lige så sikker, men "Vis kilde" kan svare på mangt og meget ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2009 - 22:53 #6
I har ret - det var den gamle version jeg tænkte på ;)
Avatar billede webintegrator Nybegynder
05. oktober 2009 - 23:00 #7
Det ligner sku fame ikke en hjemmeside som er lavet i xoops det her
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. oktober 2009 - 23:08 #8
Der er folk, der kender Xooops så meget, så de faktisk er i stand til at tilpasse den. Ja, der er blevet brugt en del resourcer på det.

Og hvad så?
Avatar billede webintegrator Nybegynder
05. oktober 2009 - 23:20 #9
jeg-samler-slet-ikke-paa-point-tak.erikjacobsen.com/

Kunne du ikke finde noget andet domæne navn!! Haha du ikke helt rask kan jeg fornemme som de øvrige medlemmer på Eksperten:-)
Avatar billede keysersoze Guru
05. oktober 2009 - 23:21 #10
vis kilde? uha - det trick må du lære mig en dag :)
Avatar billede webintegrator Nybegynder
05. oktober 2009 - 23:25 #11
keysersoze HA HA HA
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. oktober 2009 - 23:52 #12
Som de fleste andre har nævnt så bruger vi Xoops - det gør vi generelt i IDG. Bla. computerworld.dk og pcworld.dk kører på samme platform.
Avatar billede webintegrator Nybegynder
27. oktober 2009 - 22:40 #13
Emnet Lukkes