Avatar billede Quark30 Nybegynder
04. oktober 2009 - 12:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprete ny lan forbindelse

Hej ekspert.

Jeg har problemmer med at komme på nette efter at jeg har rebootet min pc, efter at jeg var blevet bombarderet med virus.
Jeg kan ikke oprete en ny forbindelse inde under netværksforbindelser.
Er der nogen der kan hjælpe mig???
Avatar billede Quark30 Nybegynder
04. oktober 2009 - 13:13 #1
Jeg har fundet ud af det.
Skulle bare geninstaller driverne en 3-4 gange.
Avatar billede Mathias90 Nybegynder
04. oktober 2009 - 13:16 #2
Du kan ikke oprette en ny LAN-forbindelse?

Hvis netkortet var tilføjet, ville du have en LAN-forbindelse under 'netværksforbindelser'.

Hvis ikke, skal du hente en driver til dit netkort på producentens hjemmeside.

Hvilken PC har du?
Hvis det er en bærbar eller færdigbygget stationær, skulle du kunne finde driveren på producentens hjemmeside. Søg på modellen og hent driveren.

Hvis det er hjemmebyg, hvilket bundkort sidder der så i den?
Besøg bundkortfabrikantens hjemmeside, søg på modellen og hent driveren.
Avatar billede Quark30 Nybegynder
05. oktober 2009 - 10:12 #3
Hej Mathias90.

Jeg fandt ud af at drivern ikke var instaleret rigtigt, så det hjalp at geninstalere den et par gange.
Det er en færdigbygget stationær så jeg har en driver disc hvor alle driver liger på.
Men tak for svaret.
MVH. Quark30