Avatar billede tobias_jul Nybegynder
03. oktober 2009 - 00:21 Der er 6 kommentarer

Program/addon/lign til downloadning af billeder

Hej derude

Jeg har brug for en måde at hente billeder ned fra nogle hjemmesider, ved at programmet/addon til firefox eller hvad der nu virker, finder linksne til billederne (jpg eller gif) og downloader dem (eller ihvertfald giver mig linksne) og gider ikke have thumbnails ned af billederne, kun de rigtige billeder ;)
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
03. oktober 2009 - 00:23 #1
(den skal altså ikke finde billederne på siden kun links på siden der ender på .jpg/.jpeg/.gif/.png)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. oktober 2009 - 00:25 #2
Firefox + addon DownThemAll addon klarer vist den slags fint.
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
03. oktober 2009 - 00:47 #3
nej, den henter kun de billeder der er på siden.. altså thumbnails (de små billeder)
Avatar billede nissen2630 Novice
03. oktober 2009 - 00:54 #4
Du kan jo rippe hele siden for billeder med WinHTTrack web copier.
Hentes her : http://www.httrack.com

Den kan sætte op til kun at hente billeder.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. oktober 2009 - 09:52 #5
Hvis der ikke er links til billederne - kun til thumbnails - så kan den jo ikke hente billederne. Hvor er de links?
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
03. februar 2010 - 19:33 #6
thumbnails er vel en slags links?