Avatar billede smoother Nybegynder
01. oktober 2009 - 20:55 Der er 1 kommentar

kun billede men intet windows????

Hej allesammen,

Jeg har netop tilsluttet min nye skaerm, en hp lp2465, til min baerbare computer.

Jeg har faaet billede paa den de eksterne skaerm, men kun mit baggrundsbillede kommer frem paa skaermen, der er intet windows og indikatoren dukker kun af og til op paa skaermen.

Hvad goer jeg forkert?

/smoother
Avatar billede Vandreren Novice
01. oktober 2009 - 21:06 #1
Den nye skærm er vel defineret som sekundær skærm. Dermed er dit skrivebord udvidet til den nye skærm, dvs. du vil kunne trække vinduer over til den nye skærm ved at trække vinduet ud i højre side af skærmen på den bærbare.

Du kan sætte den nye skærm til at være primær skærm, så dine skrivebordsikoner flyttes over til den (i kontrolpanel for skærmindstillinger).