Avatar billede RonniGL Nybegynder
01. oktober 2009 - 19:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette oversigt IE8

Hej allesammen
Jeg har det problem at når jeg skriver en webadresse kommer der forslag op med nogen sider som jeg har været inde på før.
Der kommer flere eksempler af nøjagtig samme side.
Selvom jeg sletter hele browserdata'en er der stadig bestemte sider der bliver ved med at være der. Eks. http://www.uhs-hints.com/uhsweb/oblivion.php  - dette link er der hele tiden selvom jeg har søgt en masse på uhs-hints.com og efterfølgende slettet browserdataen.  bilbasen.dk og andre hjemmesider jeg tit besøger kan jeg heller ikke slette. :S
Har prøvet at installere en tidligere version af IE, og der kommer disse oversigts-forslag ikke op, men når jeg så geninstallere IE8 er de der igen. Har derfor en ide om det er noget med IE8. Samtidig med når det kun er nogle websider der blir gemt tænker jeg om de bliver gemt fordi jeg måske har søgt på google og trykket på et link fra google - og det så de links der bliver gemt. :S er forvirret og irreteret    please help  :)
Avatar billede vejmand Juniormester
01. oktober 2009 - 20:09 #1
Avatar billede RonniGL Nybegynder
03. oktober 2009 - 10:46 #2
Det gør det ikke :S  Oversigten kommer stadig frem...
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2009 - 11:59 #3
Jeg tror du kan rense med Ccleaner.
Læs manualen, inden du begynder: http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Avatar billede RonniGL Nybegynder
07. oktober 2009 - 14:36 #4
Heller ikke det virkede.
Slettede det samme som hvis jeg gør det under internetindstillinger - slet

:/
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2009 - 14:54 #5
Måske du så kan bruge følgende:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Indstillinger ud for "Autofuldførelse" -> Fjern flueben i "Værktøjslinjen adresse"
Avatar billede RonniGL Nybegynder
07. oktober 2009 - 17:01 #6
Mange tak!  Det hjalp...  bare mærkeligt alligevel.

Jeg prøvede at krydse de forskellige ting af/fra i autoudførelse og dem jeg ikke kan slette høre åbenbart under katogorien "brug windows search til at forbedre...."

Kan se i har et eller andet point system herinde (er ny bruger :)
Hvordan uddeler jeg de 30 point til dig vejmand?
Avatar billede RonniGL Nybegynder
07. oktober 2009 - 17:12 #7
Også er det muligt at afinstallere dette windows search, som jeg alligevel har deaktiveret nu.
Har prøvet at kigge i programmer og funktioner men kan ikke identificere programmet...
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2009 - 17:33 #8
Velbekomme, du kan først give point nu, hvor jeg har lagt et "Svar".

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.

Ang. Windows Search:
Du kan prøve at gå i kontrolpanel / Fjern programmer og fjerne "Windows Search 4.0"

Jeg ved ikke om det er den......