Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2009 - 12:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bærbar hvad for en ???

hvad for en bærbar skal man vælge??

Hp Envy 15.6

15,6" LED Full HD Brightview(1920 x 1080)
Intel Quad Core processor i7 - 720QM
320 GB SATA-hard disk 7200 o/m
4 GB DDR3 1066 MHZ (4 memory slots- 2 ubrugte)
ATI Mobility Radeon™ HD 4830 Graphics med op til 2815 MB grafisk hukommelse - heraf 1 GB dedikeret
DVD brænder
Wireless LAN Intel 802.11 a/g/n
Webcam med integreret mic
Microsoft Windows 7 ™ Home Premium - 64 Bit
Microsoft Office 2007 Home+Student
3 års antivirus (F-Secure)

Hp Pavilion dv7-2290eo

Intel Core2 Duo processor P7550
4 GB DDR3 1066 MHz
1 TB SATA-hard disk 7200 o/m
17,3" LED High Definition Brightview (1600*900)
ATI Mobility Radeon™ HD 4650 Graphics med op til 2815 MB grafisk hukommelse - heraf 1 GB dedikeret
Tv-tuner DVB-T og fjernbetjening
Blueray DVD rom m/SuperMulti dvd±r/rw Double Layer
Intel 802.11 a/g/n WLAN
Bluetooth trådløst netværk
5-i-1 integreret Digital medielæser
HDMI udgang og fingeraftrykslæser
HP Pavilion WebCam med integreret mikrofon
Microsoft Windows 7 ™ Home Premium - 64 Bit
Microsoft Office 2007 Home+Student
3 års antivirus (F-Secure)

MacBook Pro 17

Præcist fremstillet unibody-kabinet af aluminium
2,8 GHz Intel Core 2 Duo processor
4 GB 1066 MHz DDR3-hukommelse
Diskret NVIDIA GeForce 9600M GT-grafikprocessor og integreret NVIDIA GeForce 9400M grafikprocessor 512 MB GDDR3-hukommelse
500 GB Serial ATA-harddisk (5400 o./min)
FireWire 800-port, tre USB 2.0-porte og plads til ExpressCard/34
Optisk digital lydindgang/linjeindgang og optisk digital lydudgang/udgang til hovedtelefoner

THX
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. oktober 2009 - 12:25 #1
Det kommer an på dit behov?
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2009 - 12:31 #2
ja men en til  lidt af hvert
men hælder nok til de to hp
vil gerne kunne gamme lidt på den
Avatar billede Darkblue008 Nybegynder
01. oktober 2009 - 14:06 #3
Jeg vil forslå den første, fordi den er mindre. En bærbar med 17" skærm er et stort skrummel, man hurtig kan blive træt af at slæbe rundt. Du skal dog være opmærksom på den den køre med en meget høj oplysning af en 15" skærm. Så alt bliver ultra småt på skærmen. Bedre opløsning på 1440 eller 1680 gange et eller andet.
Avatar billede tof-toft Praktikant
01. oktober 2009 - 14:07 #4
Jeg ville vælge McBook hvis jeg var dig...  den har jo en harddisk på 500 gb, og hvis du skal bruge mere så køb en ekstern harddisk ved siden af...

jeg har ikke gode erfaringer med hp, har haft min inde til reperation, 2 gange på 2½ år...
og min lillebror har den samme, og den har været inde en gang og den fungere ikke mere nu.. så han gider ikke bruge penge på den da den er så gammel!
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2009 - 14:20 #5
En MacBook koster væsentligt mere for den samme ydelse, og desuden skal du ud og købe Windows til den hvis du gerne vil spille på den, så hvis ikke du elsker designet vil jeg klart anbefale en af HP'erne.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2009 - 16:40 #6
er i tvivl sku, er ikke nemt.
men mon ikke alle har haft probs med forskeliige bærbar jo
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2009 - 19:55 #7
den hp har en opløsning på 1366x768 er det okay til den????
bare det ikke ser for stort ud det hele???