Den generelle tommelfingerregel er, at man lægger indhold på i en undermappe (fx domæne.dk/xxx), når der er tale om indhold, der supplerer hovedsitet (domæne.dk), og hvis der ikke er tale om "for meget" indhold.
Man lægger til gengæld indhold på et subdomæne (fx xxx.domæne.dk), når der er tale om "helt nye websites". Det vil sige, hvor der er indhold nok til at det kan repræsentere et website i sig selv.
Generelt vil Google anse subdomænet som et slags website for sig selv, og vil indeksere/prioritere indholdet derefter.
Google vil derfor også ranke dit indhold, efter hvilket type indhold det. Lægger du én enkelt side på subdomænet, så vil den sikkert ranke lavere, end hvis du lagde den i undermappe. Omvendt vil du sikkert heller ikke få så meget ud af det, hvis du lægger 750 sider i undermappen, som hvis du placerede dem på et subdomæne.
Så mit svar er, at hvis jeg var dig, så ville jeg lægge dem på hver sit subdomæne, når de nu næsten kan repræsentere et website for sig selv.
Se i øvrigt Matt Cuts fra Google forklare forskellen mellem subdomain og subdirectory:
http://www.mattcutts.com/blog/subdomains-and-subdirectories/