Avatar billede othine Nybegynder
23. september 2009 - 08:56 Der er 5 kommentarer

windows mail

Hejsa.
Jeg har lige fået ny pc og derpå ligger der vista. Jeg har i hærdigt prøvet at få windows mail til at fungere , men kan ikke.
Jeg har kigget på min gamle pc og set hvad der skal stå i indgående og udgående server.
Jeg har en g-mail som jeg godt vil have derind.
Som indgående server skriver jeg: pop.gmail.com
som udgående server skriver jeg smtp.fullrate.dk

Når jeg har udfyldt det hele med min g-mail og adgangskode skriver den at det ikke er en gyldig adresse( har tjekket at adgangskoden på g-mail er rigtig) og bagefter skriver den at det ikke kunne lade sig gøre, fordi jeg er off-line ...hmm selvom jeg er på nettet.
Hvad gør jeg galt ? synes jeg har prøvet alt, men kan da se at andre kan få det til at virke.
Håber på hjælp for det er bare irriterende .

Othine
Avatar billede tiger_dk Mester
23. september 2009 - 09:16 #1
Avatar billede tiger_dk Mester
23. september 2009 - 09:17 #2
23. september 2009 - 09:50 #3
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
Avatar billede tiger_dk Mester
23. september 2009 - 09:52 #4
lige inden vedkommende flytter sit spg., tror jeg vedkommende skulle prøve min løsningfoslag !
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2009 - 20:44 #5
Syntes faktisk spørgsmålet skal flyttes først.
Du kan så smide forslaget i det ny spørgsmål, og virker det, så er det nemmere at finde løsningen for andre fremover :)