Avatar billede misel Nybegynder
21. september 2009 - 11:51 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Engelsk-Dansk Oversætter Søges Mod Betaling!

Hejsa

Jeg søger en person som kan oversætte en del artikler på engelsk til dansk. Der kan e.v.t blive tale om endnu flere artikler med tiden, hvis jeg er tilfreds med det udførte arbejde.

Oversættelserne behøver ikke at være 100% ord-ret oversat til dansk, men blot det bliver korrekt dansk og meningen er forståelig. Så du behøver altså ikke være uddannet oversætter eller noget. Blot du er god til engelsk.

Jeg betaler dig 12 kr per 100 oversatte ord til dansk. (d.v.s 12 kr per 100 danske ord)

Alle er velkommen til at byde ind. Skriv gerne lidt om alder og dine engelsk kundskaber.

På forhånd tak!
Jean
Avatar billede Slettet bruger
21. september 2009 - 12:02 #1
Jeg er muligvis interesseret. Jeg er 19 år, studerer Datalogi på Aarhus Universitet og bestod i år engelsk på A-niveau på HTX med tre 12-taller (skriftlig årskarakter, skriftlig eksamen og mundtlig eksamen). Jeg vil dog gerne evt. have en relativt kort artikel først, så jeg har en chance for at vurdere niveauet.
Avatar billede misel Nybegynder
21. september 2009 - 12:42 #2
Hej hfke

Har sendt dig en besked med eksempel på artikel.
Avatar billede fatal85 Nybegynder
22. september 2009 - 04:03 #3
Er stillingen stadig åben?

Jeg kunne også været interesseret. Jeg er 24 år og studere politik og administration i Aalborg på 5. semester. Da jeg bestod engelsk A fra HTX, fik jeg 8 mundtlig og 9 skriftlig. Derudover har jeg boet 4 måneder i Australien.
Til daglig læser jeg forholdsvis mange engelske bøger, i forbindelse med min uddannelse. Disse er selvfølgelig alle samfundsrelaterede bøger. Ved ikke om dette er en force eller ej, da jeg ikke kender emnerne på artiklerne.
Avatar billede misel Nybegynder
22. september 2009 - 09:09 #4
Hej Fatal
Det ser ud til jeg har fundet en, men vil gerne holde dig i baghånden hvis jeg får brug for mere assistance. Håber det er i orden.
Avatar billede fatal85 Nybegynder
22. september 2009 - 23:08 #5
Det er helt iorden :)
Avatar billede Morten62 Nybegynder
25. september 2009 - 13:02 #6
hej
jeg er også parat til at give det et skud.
Jeg er arbejdsløs ingeniør, 46 år. Jeg har boet flere år i England og gået i skole derovre som barn og på universitetet. Jeg har bl.a. skrevet mit speciale på engelsk på et engelsk universitet.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2009 - 14:03 #7
Jeg har ikke hørt fra misel i et stykke tid, så jeg ved ærlig talt ikke, hvad han har gang i :)
Avatar billede Morten62 Nybegynder
25. september 2009 - 15:12 #8
Okei, tak for advarselen.
Avatar billede Hjort1973 Nybegynder
13. oktober 2009 - 14:51 #9
Hej Jean

Du har sikkert allerede fundet en god oversætter for længst. Men hvis ikke, er jeg også interesseret i at byde ind. Jeg er uddannet BA i erhvervssprog med engelsk. Og jeg har arbejdet med oversættelse mellem dansk og engelsk gennem de sidste ca. 11 år. Jeg er pt. ledig.
Avatar billede cybercity Nybegynder
16. oktober 2009 - 01:12 #10
Hej

Det er sikkert lidt for sent at byde ind, men hvis det stadig kan nås vil jeg også gerne være med. Jeg er 15 år og er rigtig god til engelsk. Jeg har haft det siden 3. klasse og vil mene jeg er blandt klassens bedste. Jeg har på alle mine karakterblade en engelsk karakter på 10/12 og så har jeg et gå-på-mod der siger spar-2.

Mvh

Kasper Jakobsen
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2009 - 04:28 #11
Trådstarter har forladt tråden...
Avatar billede misel Nybegynder
07. oktober 2010 - 16:27 #12
--
Avatar billede OleRahr Nybegynder
02. november 2010 - 11:46 #13
Hej.

Uddannet cand.comm. i engelsk og kommunikation. master i Professionel Kommunikation. 30 års erfaring fra oversættelser, f.eks. engelsk/dansk og tysk/dansk.

Hilsen Ole.
Avatar billede BettinaFJ Nybegynder
31. august 2011 - 18:32 #14
Du har sikkert fundet det du skulle bruge, men jeg vil også meget gerne byde ind med min hjælp. Jeg er i gang med min BA i engelsk ved Københavns Universitet Amager. Jeg er lige begyndt på 5. semester, dvs. 3. år.

Du må meget gerne sende mig et eksempel, så vil jeg vende tilbage til dig.

Mvh. Bettina Jørgensen.