Avatar billede presselogen Nybegynder
16. september 2009 - 13:18 Der er 5 kommentarer

Programmør søges!

Jeg søger en programmør og partner til: www.ekstradating.dk

Du skal overhovedet ikke være i tvivl, om du kan klare at programmere sådan et projekt, og du må også gerne have lidt forretningssans, samt lidt grafisk sans. Programmeringen skal ikke kun være 99% perfekt.

Siden skal programmeres, så teksterne er nemme at oversætte til andre sprog.
Medlemmerne skal modtage et elektronisk gavekort retur på det betalte.
Navnet bliver ikke Ekstra Dating.
Projektet skal ikke tage halve år.

Jeg er ikke helt færdig med grafikken og teksterne.

Vi laver et Aps og deler med 50% af aktierne til os hver. Vi ejer kun rettighederne til siderne, og kører det som et franchise projekt. Det vil sige at vi får 12,5 % af indtægterne. Se eksempel længere nede. Jeg har allerede en franchisetager til Danmark samt nogle til et to store asiatiske lande.

Efter ça. et halvt år har jeg et tillægsprodukt til dating siden. Vi venter med vilje med dette produkt pga. presseomtalen - gratis reklame.

Hvis du er interesseret, kreativ, logisk tænkende, iderig, har tid og har evnerne til dette projekt, så skriv og lad os få en snak.

tommy@presselogen.dk

**************
Eksempel ved 1.000 årligt betalende medlemmer - 12 mdr. koster fx. 700 kr.

Indtægter ialt: 700.000 kr.
12,5 % til ejerne (udviklerne) af sitet: 84.000 kr. incl. moms.

Regnskab for forpagter af sitet:

Indtægt: 700.000 kr.
- Udgifter: 84.000 kr.
Tilbage: 616.000 kr. til elektroniske gavekort (minus moms som trækkes senere)

Fortjeneste på smykker / sexlegetøj er ca. 200 %
Gavekort: 616.000 kr.
- Moms 154.000 kr.
Tilbage: 462.000 kr. efter betalt moms til køb af sexlegetøj.

Indtægter er ca. det halve (200%): 231.000 kr. til forpagteren.
Forpagteren betaler selv for hosting m.m. Navnet på sitet ejer udviklerne altid.

Indtægter incl. moms til ejerne af sitet:
Danmark: 84.000 kr.  (nok for lidt).
Tyskland: 16 x 84.000 kr. = 1.344.000 kr.  (nok for meget - trods det de dernede er 16 gange så stor en befolkning).
Andre lande.... ???
Avatar billede superdreng Nybegynder
18. september 2009 - 00:08 #1
Så du vil havde at en udvikler skal arbejde gratis i et halvt år? Det tror jeg desværre ikke der er mange som vil!
Avatar billede presselogen Nybegynder
18. september 2009 - 07:33 #2
Hej Superdreng! Nej det er der måske ikke mange der vil, men jeg skal også kun bruge en enkelt, som både er positiv og dygtig - og ham har jeg fundet :-)
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
22. september 2009 - 22:28 #3
så er det jo bare at få lukket spørgsmålet..
Avatar billede presselogen Nybegynder
16. april 2010 - 14:07 #4
Afsluttet
Avatar billede presselogen Nybegynder
16. april 2010 - 14:09 #5
Øv... skriv lige, så jeg kan få afsluttet :-)