Avatar billede alexius22 Nybegynder
14. september 2009 - 18:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

recovery vista

Jeg har en bærebar acer med vista som der var fejl på derfor valgte jeg at bruge mine decoery dvd men det gik helt galt så nu kan je ikke sarte op igen . Jeg får en sort skærm hvor der står
" Bootmgr is missing . Press ctr+alt+del to restart " men det virker ikke .Jeg kan komme ind i Bios og prøvet at starte fra default men det går heller ikke. er der noget jeg kan gøre ??+
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
14. september 2009 - 19:05 #1
Hvad sker der efter du fik fejl første gang, hvis du sætter skiverne i igen og starter fra dem?
Avatar billede alexius22 Nybegynder
14. september 2009 - 19:14 #2
Skiverne kan ikke starte op igen.
Avatar billede alexius22 Nybegynder
15. september 2009 - 18:34 #3
jeg løste problemet ved at trykke " Alt + F 19 " flere gange . Så fik jeg restartet.