Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
14. september 2009 - 08:46 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Antivirus - kan du anbefale et godt program?

Der findes et hav af antivirusprogrammer, men jeg er i tvivl om hvilke(t) er de(t) bedste - kan du hjælpe?

Det er til privat brug og skal helst være gratis, alternativt til en overskuelig pris < 300-400.

På forhånd tak :-)
Steen
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2009 - 08:49 #1
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2009 - 09:46 #2
det er et religionsspørgsmål du her har stillet.

det umidelbart bedste gratis antivirus program jeg aldrig har oplevet fejle er AVAST

du kan vælge den danske version

http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

her skal du registrere dig inden 60 dahe for ellers ophører dit avast med at virke så husk det

http://www.avast.com/eng/home-registration.php

m-v-h
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
14. september 2009 - 10:12 #3
Det tror jeg gerne at det er :-) Ser lige om der dukker lidt mere op, men tak for indlæggene indtil nu.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2009 - 10:19 #4
Fra en tidligere tråd

Jeg kan anbefale Norman Security Suite,( det har indtegreret Firewall )har brugt Norman i 7 år og har kun gode erfaringer med det, og så kan man ringe til dem og få  suport. Du kan prøve programmet i 30 dage via dette link.

http://www.google.dk/url?q=http://www.norman.com/Download/en&ei=oULLSd3bBIXC-Aa7lbDABg&sa=X&oi=smap&resnum=1&ct=result&cd=1&usg=AFQjCNESvZDAV7vAXTsWjojVjXCttMJbcw
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
14. september 2009 - 12:21 #5
Ville også klart anbefale Avast.

Brugte før AVG, ikke blot på min egen men på mange andres maskiner, og havde lidt arbejde en gang imellem med enkelte virusser, og efter skiftet til Avast har der egentlig ikke været noget siden
Avatar billede bivins Nybegynder
14. september 2009 - 23:24 #6
Seneste test af gratis programmer jeg har læst (i går) var det Aviras AntiVir der løb af med sejren, den snuppede flere vira end Avast som lå på andenpladsen. Antivir kommer op med en reklame for en komplet version hver gang man opgraderer, så hvis man ikke er generet at det er det nok det bedste. Avast har ikke reklamer på samme måde.

AntiVir kan downloades her:
http://www.free-av.com/en/trialpay_download/1/avira_antivir_personal__free_antivirus.html
Avatar billede bivins Nybegynder
14. september 2009 - 23:40 #7
Testen er fra den 10. sep 2009, du finder den her:

http://fpn.dk/digitalt/computer/article1811625.ece
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2009 - 10:56 #8
Svanner Avira dine ind og udgående mails.

Det har tidligere været et problem ved Avira, men måske det er rettet nu ?
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
16. september 2009 - 07:24 #9
Tak for alle jeres inputs. Jeg har valgt Avast, som der vist generelt er stor opbakning omkring.

Vil du sende et svar, treatmenice, eftersom du var den første der kom med buddet?

Tak til jer andre også.
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2009 - 07:33 #10
ok
jeg har ikke været på eksperten siden i går aftes - var ude for et mærkeligt problem med tomme email herinde fra.
måtte slette alle sikkerheds browserdata og så videre men nu virker det igen.

det var ikke virus

det med test af forskellige virus programmer er altså et - du skal stole på det - tilbud.
hvad er kreteriet for dit og dat og ingen kan være sikker på der ikke er komercielle interesser i det.

indtil avast fejler med programerings fejl som der har været i avg - desværre - er det mit virus program. jeg har det godt med det virker ligesom norton i store hele.

m.v.h
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
16. september 2009 - 07:40 #11
Jeg har ikke modtaget mails fra de sidste 3-4 indlæg og var tilfældigt forbi spørgsmålet for at tjekke. Måske der bare har været noget med mail igår :-)