Avatar billede NeonGuy Nybegynder
11. september 2009 - 14:59 Der er 1 kommentar

Flashelementer, positionering i browservindue

Iforb. med udvikling af udelukkende flash website, har spørgsmål vedr. skalering og ikke-skalering og "positionering" af flashelementer i browser. Vedhæftede illustration tager udgangspunkt i en flash-movie, hvori der er flashelementer der hver i sær skal være positioneret forskelligt. Baggrundsbillede skal være "no-scale".

http://www.tagraphics.dk/flashforklaring.png

En evt. åben FLA fil udfra illustration kunne være ret lækkert at få fat i - da jeg tror at en Actionscript forklaring bliver for omstændig her.

Udvikles i AS2
Avatar billede NeonGuy Nybegynder
11. september 2009 - 15:01 #1
Tjek evt. www.prisfald.nu for et cirka-eksempel (footer bl.a.)