Avatar billede ptj_11 Forsker
06. september 2009 - 14:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Standardprocedurer?

Kunne det ikke være en ide, at der blev oprettet en kategori til standardprocedurer, à la "Guide", og anbringe linket ved siden af linket til guides.

Begrundelse:
Der er adskillige blandt eksperterne, der har nogle standardprocedurer, som de sidder møjsommeligt og skriver gang efter gang, eller har liggende som tekstdokumenter, som kopieres ind i indlæggene, som forslag til hjælp, eller beskrivelse af fremgangsmåde.

Det ville være meget nemmere, end som i dag, enten ved at benytte ovenstående, eller indsætte links til tidligere indlæg, hvor proceduren er beskrevet, som jo så først skal findes.
Det ville være mere enkelt, blot at henvise til et fast link/procedure.
/ptj_11
06. september 2009 - 14:29 #1
... hvem skal så administere dem ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2009 - 14:32 #2
Du er velkommen til at oprette en sådan procedure selv :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. september 2009 - 15:14 #3
Karise_Larry>> Jeg ved ikke hvem der administrerer de forskellige kategorier i dag, hvis ikke det er Admin og CoAdmin, der står for det. Men der er vel ingen, som er interesserede i at lægge noget op, som ikke passer? Hvis der er fejl i det som lægges op, så skal brugerne jo nok hurtigt få gjort forfatteren opmærksom på dette.
Som eksempel kan vi tage en af dine egne procedurer:
Du kunne jo gennemføre denne 'pakke' ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...
Ville det ikke være nemmere, at henvise til et link, end skulle skrive det hele hver gang?
John_Stigers>> Jeg har søgt højt og lavt, og jeg kan ikke se andet end, at det udelukkende er Administartor, der kan oprette kategorier.
Nok meget fornuftigt, da vi så ellers nok hurtigt druknede i alt muligt.
/ptj_11
06. september 2009 - 15:30 #4
... set fra en brugers synspunkt er det bedre at have HELE teksten med i ét hug, istedet for at skulle åbne diverse links...
Og der er nogle her på E som 'bare' giver en link til teksten/billeder EKS. -> http://www.helgec.dk/virus_etc.html - hvis den link/side så senere 'dør'/nedlægges/opdøbes såååå .......
06. september 2009 - 15:31 #5
Der skal så lidt arbejde til Admin og CoAdmin som muligt. Der er nok af andre opgaver at holde øje med (Ref.: E-mail systemet...)
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. september 2009 - 15:48 #6
#4>> Jo, men hvis den side, som linket viser hen til nedlægges, så er Eksperten vel også lukket.
Det der egentlig var ideen med min tanke var, at der jo rent faktisk er tale om en form for guide, men jeg synes bare ikke at det rigtigt hører under linket guide. Der er tale om en form for miniguide.
Noget helt andet: Nu blev jeg for første gang lige pludseligt ramt af den i anden tråd omtalte reklame. Den er da møgirriterende.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. september 2009 - 15:50 #7
Forøvrigt enig i synspunktet ang. arbejde til Admin og CoAdmin.

Har du set:
http://www.eksperten.dk/blog/18
/ptj_11
06. september 2009 - 16:12 #8
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. september 2009 - 16:36 #9
Har godt set den, og har selvfølge fulgt den prompte. Eller tak for vinket.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. september 2009 - 15:27 #10
Lukker

/ptj_11