Avatar billede hulla Novice
03. september 2009 - 20:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ISO

Hej

Alle synes det ISO er så fantastisk, men hvordan bruger man det?
Jeg har nu modtaget en ISO fil af windows 7 beta.
Jeg vil gerne kunne brænde denne iso fil ned på en dvd og derefter have at dvd'en kan bruges til boot af en pc.

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2009 - 20:48 #1
Du kan gøre det med Nero bl.a.
Eller du kan hente imgburn og brænde med det: www.imgburn.com
Avatar billede hulla Novice
03. september 2009 - 20:50 #2
Jeg har forsøgt med mange forskellige brænder programmer herunder Nero Express. Enten får jeg besked om at skiven ikke er til stede, ikke er formateret, eller også ender med en iso fil på skiven.
Avatar billede hulla Novice
03. september 2009 - 21:30 #3
Den virker da med ImgBurn John,. :-)

Den fandt selv ud af at det var et bootable image og det virker,. tak.
Avatar billede resten Nybegynder
03. september 2009 - 21:32 #4
Brug Imgburn som John foreslår og vælg (write image file to disc) browse dig så frem til den og så er den der ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2009 - 21:40 #5
Lyder godt :)