Avatar billede net-base.dk Nybegynder
03. september 2009 - 11:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

JQuery kategori

Hej.

Er det ikke muligt at få en JQuery kategori, ved godt det er Javascript, men det er aligevel så langt fra javascript at det burde have sin egen kategori.

den kunne evt ligge under Programmering->Script->Javascript som en under kategori til javascript? eller den kunne ligge ved siden af Javascript i Script kategorien???

Er dette muligt?
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2009 - 12:11 #1
Hvorfor skulle der så ikke også være en kategori til de andre frameworks, så som Mootools, Prototype og script.aculo.us? Der kan hurtigt komme mange underkategorier. Desuden ser jeg ikke særligt mange spørgsmål om jQuery, så jeg tror ikke kategorien vil blive brugt særligt meget.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
03. september 2009 - 12:22 #2
Det er meget muligt, men når man skal søge efter noget hjælp til f.eks jquery eller nogle af de andre. så ville det være rart med en kategori, og jeg formoder da at eksperten, er lavet så smart at du nemt kan lægge flere kategorier ind.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
27. februar 2012 - 14:21 #3
.