Avatar billede webage Nybegynder
02. september 2009 - 12:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Datepicker problem

Hej Eksperten,

Først vil jeg lige sige, at jeg ikke kunne lige kunne finde et bedre sted til dette spørgsmål, selvom det nok nærmere er et spørgsmål om HTML / CSS.

Jeg anvender en datepicker samt Open Flash Chart 2 fra http://teethgrinder.co.uk/open-flash-chart-2/

Mit problem er, at datepicker ligger bagved chart'et når man bruger den. Prøv selv at vælge dato på http://www.keto.nu/estock/test.php, så ved i hvad jeg mener.

Det virker fint i Internet Explorer, men i alle andre browsere failer det.

Alt hjælp værdsættes, på forhånd tak.

Mvh Kasper
Avatar billede webage Nybegynder
02. september 2009 - 12:13 #1
Ah sorry, ser lige at der er en kategori: (D)HTML -> CSS. Men det er vist ikke muligt at flytte tråden?
Avatar billede repox Seniormester
02. september 2009 - 12:20 #2
Luk tråden og opret spørgsmålet på ny i den rette kategori.
Avatar billede webage Nybegynder
02. september 2009 - 12:29 #3
test
Avatar billede webage Nybegynder
02. september 2009 - 12:30 #4