Avatar billede NSplidsboel Nybegynder
02. september 2009 - 10:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CMS System

Hej folkens

Sidder og vil igang med et CMS system, hvilket jo ikke er det store problem , men mangler en masse gode ideer til hvilket funktioner og moduler det skal indholde, så en brainstorm er meget velkommen :)
Avatar billede trissebasse Nybegynder
02. september 2009 - 22:31 #1
Er lige lidt i tvivl... Vil du selv udvikle et CMS-system? Eller ønsker du at finde ud af hvilket CMS-system du bør bruge?... Og hvad skal du bruge det til???
Avatar billede NSplidsboel Nybegynder
03. september 2009 - 09:29 #2
Jeg er selv ved at lave et :) men mangler ideer til de funktion og moduler jeg skal have med .

Sådan nogen standart nogen som at oprette , rette og slette indhold er jo en selvfølge , men mngler ideer til dem udover det
Avatar billede zombien Juniormester
10. september 2009 - 09:32 #3
tsk tsk jeg er da dybt skuffet, ikke engang komme og spørger mig direkte du ved da jeg har en masse tossede idé'er til sådanne systemer ;) se bare på dem jeg selv har lagt ud hehe
Avatar billede NSplidsboel Nybegynder
10. september 2009 - 10:02 #4
Jamen lalan , jeg har jo skrevet dine ideer ned , men vil jo gerne have flere meninger :D så kan man jo vudere hvad der er vigtigst hehe . dit ord er jo ikke lov :P sådan da
Avatar billede zombien Juniormester
10. september 2009 - 13:37 #5
selvfølgelig, mit ord er lov, men eftersom du har fået mine svar jamen så ligger jeg da selvfølgelig et svar