Avatar billede uinthehouse Nybegynder
01. september 2009 - 18:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

En program der husker alt det du skriver.

Hej, kender I en program, som skriver alt de tegn du skriver på computeren ned?
Mvh
Avatar billede bdf Mester
01. september 2009 - 18:17 #1
Avatar billede off-line Nybegynder
01. september 2009 - 18:41 #2
Eksperten har bestemt, at det er imod reglerne, at henvise til
spionprogrammer. Så bdf, det må du sgu ikke gøre.
Avatar billede bdf Mester
01. september 2009 - 18:48 #3
Hvem dømmer om et program er et spion program? men kom da selv med et forslag som løser "uinthehouse" problem :)
Avatar billede off-line Nybegynder
01. september 2009 - 18:55 #4
Du har vist misforstået situationen. Det er imos Ekspertens regler
at henvise  til f.eks. Keylogger, som er et spionprogram.
Jeg går ud fra, at den regel var du ikke bekendt med. derfor gør
jeg dig opmærksom på den, inden du får ballade med Admin.
Det er det hele.
Avatar billede bdf Mester
01. september 2009 - 19:00 #5
Jeg er her kun for at hjælpe, men hvornår er Eksperten.dk blevet en domstol som skal bestemme hvilke programmer der er så kaldte spion programmer? Jeg tolker ikke HomeKeyLogger som et spion program, ergo linker jeg til det og som du kan se er mit svar Accepteret, så er kun glad for at min hjælp kunne bruges :)

Over And Out
Avatar billede bdf Mester
01. september 2009 - 19:02 #6
Links, hvad er forbudt?
Du skal selvfølgelig overholde dansk lovgivning på Eksperten.dk. Desuden har vi forbud mod links til hjemmesider med pornografisk materiale, sider med copyright beskyttet materiale som film, musik - inklusiv sider med Bittorrent trackere, opskrifter på bomber, fremstilling af falske penge, hacking/cracking.

Hvis der linkes eller hjælpes til ovennævnte eller lignende, vil Eksperten hjælpe politiet med at spore brugeren, hvis politiet anmoder om det.

Synes ikke at jeg bryder nogle af disse regler så...