Avatar billede billebie Nybegynder
01. september 2009 - 14:28 Der er 3 kommentarer

Koble 4 PC`ere sammen om Canon IR6000

Hej

Jeg har brug for hjælp.
VI er 4 studerende der sidder på skolens netværk via trådløs.

Vi har købt en Canon IR6000 som vi vil deles om. Hvordan sætter vi den op så alle kan printe fra den?
Skal vi have fat i en router og hvilken vil være bedst?
Gerne en præcis beskrivelse da vi ikke er super gode til IT.

Tak
Avatar billede david0077 Nybegynder
01. september 2009 - 15:23 #1
put et nætstik i røven af printeren (ps fed printer)

tag den cd der fuglte med printeren og installer den på alle de 4 computer så skulle det virke (virker kun vis i køre over lokalnetværk)
Avatar billede billebie Nybegynder
01. september 2009 - 15:29 #2
Vi har ingen CD med til den. Og printeren kører ikke over USB men over netkabel
Avatar billede osdata Nybegynder
01. september 2009 - 18:00 #3
I skal kende printerens ip og det er bedst hvis den har en fast ip hvis det er muligt.
Hent softwaren på canons hjemmeside og følg guiden på hver maskine.

Ole Stanstrup
O.S. Data