Avatar billede jambazz Nybegynder
31. august 2009 - 16:09 Der er 5 kommentarer

Hvorledes ændrer man teksten i "Log på Windows"?

Efter man har trykket CTRL+ALT+DEL står der "Log på Windows" eller "Log On to Windows" på en domæne-pc, kan jeg ændre dette uden brug af diverse freeware programmer?
31. august 2009 - 20:32 #1
(Hvorfor det?)
Avatar billede carsten22 Nybegynder
01. september 2009 - 12:36 #2
The Essentials of Replacing the Microsoft Graphical Identification and Authentication Dynamic Link Library

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb742447.aspx

He he.. det er et stort projekt at gå i gang med må kunne gøres nemmere.
Avatar billede carsten22 Nybegynder
01. september 2009 - 12:47 #3
Jeg glemte lige:
Stikordet er "Gina" systemet. Det sørger for login. prøv  at google på Windows & Gina.

http://en.wikipedia.org/wiki/Graphical_identification_and_authentication
Avatar billede jambazz Nybegynder
01. september 2009 - 15:18 #4
Jeg mener altså det kan gøres nemmere. Jeg er næsten 100% sikker på at jeg havde et vb-script til dette formål for nogle år siden, men har mistet det :/
Avatar billede carsten22 Nybegynder
01. september 2009 - 15:57 #5