Avatar billede jugo Nybegynder
29. august 2009 - 19:35 Der er 4 kommentarer

2 forskellige lyd ud?

Hej.

Jeg sidder ved computeren og hører musik i høretelefoner og damen vil gerne se film fra computeren (over tv). Kan det lade sig gøre? At både have vlc og windows media player kørende på samme tid med et hdmi kabel til tv'et? Og altså lyd fra film til tv og musik til mine høretelefoner.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2009 - 19:49 #1
I Windows Vista er det i hvert fald muligt, men jeg ved ikke med andre styresystemer.
Sådan gør du i Vista:
Højreklik på lydikonet i processlinjen og vælg Åbn lydstyrke.
Tryk på knappen Enhed i menuen og vælg Højtalere/Hovedtelefoner.
Slå lyder fra på det program du bruger til at se film.
Tryk igen på knappen Enhed i menuen men vælg denne gang Digital udgangsenhed/HDMI.
Slå lyden fra det program du bruger til at afspille musik med.
Avatar billede jugo Nybegynder
29. august 2009 - 20:30 #2
kimsey0 - Kan ikke rigtig få det til og virke på den måde.

Jeg kører windows 7.
Mit lydkort PCI Express Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Champion Series og grafikkortet ATI Radeon HD 3450.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2009 - 20:41 #3
Hmm... Så tror jeg desværre ikke jeg kan gøre så meget mere for dig.
Avatar billede jugo Nybegynder
29. august 2009 - 20:44 #4
Så tak alligevel :)