Avatar billede strandfelt Nybegynder
27. august 2009 - 18:23 Der er 1 løsning

Fejl ved brug af Import Wizard

Hej.

Jeg har en MSSQL 2008 Server kørende lokalt på min PC med Windows Vista.

Jeg har en Excel-tabel, som jeg gerne vil have lagt ind i min tabel, men jeg får følgende fejl, når den executer importeringen:

Error 0xc002f210: Preparation SQL Task 1: Executing the query "" failed with the following error: "Hentning af COM-klassefabrikken for komponenten med CLSID {19E353EF-DAF4-45D8-9A04-FB7F7798DCA7} mislykkedes pga. følgende fejl: 8007007f.". Possible failure reasons: Problems with the query, "ResultSet" property not set correctly, parameters not set correctly, or connection not established correctly.

Har tidligere haft samme problem med en Access DB, hvor jeg gav op.
Har også forsøgt at eksportere tabellen fra Excel til en .txt flat file og så importere den, men får samme fejl.

Håber virkelig, at I kan hjælpe!
Avatar billede strandfelt Nybegynder
27. marts 2010 - 17:54 #1
Det virkede efter jeg engang formaterede og skiftede til Windows 7.

En egentlig løsning fandt jeg aldrig.