Avatar billede hede98 Nybegynder
26. august 2009 - 22:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Udskriv tilbud i Excel

Hej
Jeg er ved at lave et tilbudsystem i Excel. På ark1 kan jeg via en dropdown boks vælge mellem mange forskellige produkter.

Når jeg er færdig med at vælge produkter, vil jeg gerne på ark2 kunne udskrive et tilbud. Men nogle gange har jeg 4 rækker med produkter andre gange kun 2, men min total og noget tekst vil jeg gerne have lige under mine produkter. Se nedenstående.

Hvordan kan jeg lave min total og tekst "Flydende"

Firmanavn
xxxx
xxxxx

                                  By, d. 12.12.12

Tilbud:

TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST

Produkt række 1
Produkt række 2
Produkt række 3
Total

TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST TEKST
Avatar billede supertekst Ekspert
26. august 2009 - 22:41 #1
Via VBA - skulle det være muligt

Det kræver nok, at kunne se din fil.

Du er velkommen til at sende den - mailadr. under min profil.
Avatar billede hede98 Nybegynder
12. marts 2010 - 08:24 #2
lukker, fandt en anden løsning