Avatar billede Slettet bruger
25. august 2009 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Visual Studio 2010 beta 1: Installation fejler

Hej eksperter,

Dette spørgsmål burde formentligt være oprettet under programmer, men jeg tillader mig at tage chancen her.

Da jeg prøvede at downloade og installere VS2010, røg forbindelsen kort, hvilket tilsyneladende har korrumperet visse filer; installationen fejler i hvert fald. Problemet er nu, at installeren insisterer på at anvende de tidligere hentede filer, hvilket givetvis resulterer i en tilbagevendende datafejl. Hvordan kan jeg rydde alt fra installationen?

Tak.
Avatar billede Syska Mester
25. august 2009 - 17:50 #1
Umildbart ved jeg det ikke ... og du har selvfølgelig prøvet google, bing, etc for en løsning ?

Men det må jo ligge i nogen tempfiler somewhere ...
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2009 - 18:07 #2
Jeg ved ærlig talt ikke, hvad jeg skal søge på; hverken "visual studio installer temporary file location" eller "visual studio reset installer" giver nogen relevante resultater. Jeg tror imidlertid, at .NET Framework 4 er problemet, så jeg prøver lige at omgå dilemmaet ved at installere det for sig selv.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2009 - 19:17 #3
Succes! Længe leve tilfældige krumspring :)
Smid lige et svar - så kan du få en slat point for bidraget.
Avatar billede Syska Mester
25. august 2009 - 22:11 #4
svar.

Men dvs det var .NET 4.0 du smed ind og så virkede det ?
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2009 - 22:25 #5
Ja; installationen af VS fejlede konstant ved .NET Framework, hvilket så må have været fordi, den insisterede på at anvende de korrumperede filer. Da så Framework allerede var installeret, sprang den trinnet over, og resten af installationen forløb problemfrit.