Avatar billede aquadi Nybegynder
24. august 2009 - 10:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Agent liste i Excel

Hej...

Jeg skal lave en liste over firmaets forskellige agenter i Excel. Jeg har kun erfaring med de mest basale funktioner i Excel, saa er lidt paa bar bund mht. hvilket layout og hvilke funktionaliteter der vil vaere mest anvendlige. Data bestaar af forskellig info som land, forretningsomraade, type, kontakt osv. og skal primaert arrangeres efter land, men andre sorterings funktioner ville ogsaa vaere rart.

Som sagt gaar mit spörgsmaal i förste omgang paa hvordan jeg paa den letteste og mest overskuelige maade kan faa lavet listen og ogsaa meget gerne hvilken funktionalitet der vil väre smartest i saaden en sammenhäng.

Paa forhaand tak!
Avatar billede w13 Novice
24. august 2009 - 10:52 #1
Du bør nok lukke det ene spørgsmål. Ellers kommer admins bare efter dig. =)

Du lukker ved selv at oprette et svar, som du accepterer.
Avatar billede aquadi Nybegynder
24. august 2009 - 10:53 #2
Beklager dobbelt post - gör jeg straks
Avatar billede aquadi Nybegynder
24. august 2009 - 10:54 #3
Pröver igen