Avatar billede kamilah01 Nybegynder
23. august 2009 - 21:51 Der er 6 kommentarer

HJÆLP!! jeg har lavet noget møg...

HEJ

HJÆLP mig...

Jeg har installeret en printer. (hvilket viste sig ikke og være helt så nemt..)
For det første var der en masse problemer, men et af dem var under installationen hvor den sagde at den ikke kunne installere fordi den mangelede noget der hed win.hlp 32 exe et eller andet, fordi jeg køre med vista og den virkede åbenbart kun til xp og mindre,men så kom help tingen op og den sagde man kunne hente den der win.hlp.32.exe opdatering til vista hvorefter den nok sku virke men nej. så nu afinstalerede jeg printeren i håb om at det gik iorden med USB portene igen nej.

Og nu kan ingen af mine USB porte åbne noget som helst, jeg har f.eks. lige sat min ipod til opladning og den plejer og åbne itunes, men porten siger at  det er en ukendt ting og den installere ikke som jeg bare havde forventet.. hvad gør jeg..?? hjælp hjælp....

tak..

Kamilah..
Avatar billede vejmand Juniormester
23. august 2009 - 21:55 #1
Avatar billede kamilah01 Nybegynder
23. august 2009 - 21:58 #2
mister jeg så ikke alt hva der er på computeren..??? :(
Avatar billede vejmand Juniormester
23. august 2009 - 22:01 #3
Nope, det eneste du mister er installerede programmer,  opdateringer og lign. foretaget efter den dato du vælger.
Billeder, dokumenter, musik og lign. mistes ikke.
Læs nu linket....... :-)
Avatar billede kamilah01 Nybegynder
23. august 2009 - 22:02 #4
har jeg gjort.. og tak.. phew... ;) tak tak..
Avatar billede vejmand Juniormester
23. august 2009 - 22:13 #5
Velbekomme, du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst, hvis problemet er løst.  :-)
Avatar billede kamilah01 Nybegynder
23. august 2009 - 23:01 #6
jep det ved jeg men det er ikke blevet løst.. nu gik jeg 10 dage tilbage i gendannelsen men siger stadig at USB-enheden ikke blev genkendt og at den ikke virker korrekt..??? hvad kan der være galt..???