Avatar billede koburg Mester
23. august 2009 - 16:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Firebug

Jeg har installeret Firefox 3.5, og dernæst tilføjelsen Firebug.
Jeg kan se den nede i højre hjørne, men oppe i funktioner/firebug er der en pil men der er ikke noget der, som folder sig ud for at få den i gang som det er beskrevet at man skal.

Hvad skal man gøre for at kunne bruge firebug?
Avatar billede jagdos Nybegynder
23. august 2009 - 16:41 #1
Hvis den altså er installeret korrekt kan du

-højreklikke på en hvilken som helst side og trykke Inspicér element

-Trykke f12

-Trykke på billen i højre hjørne
Avatar billede koburg Mester
23. august 2009 - 16:53 #2
Jeg har installeret den 2 gange, netop fordi jeg troede noget gik galt.

Jeg har billen i hjørnet, den reager ikke når jeg trykker på den.

Jeg kan højreklikke og markere nogen ting, hvilket jeg også har gjort: "Åbn firebug i nyt vindue", Firebug menu enable all panels",
"on for all webpages".

Men jeg kan ikke markere noget i funktioner?