Avatar billede phpnooben Nybegynder
22. august 2009 - 20:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Denne kode <body style="background-color:transparent;"> virker i Firefox men ikke i IE!!

Hvordan kan det være at nå jeg bruger denne kode på http://www.restaurantblackpearl.dk/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=58 så kommer den frem med en hvid baggrund i Internet Explorer den virker med mozilla firefox der er baggrunden transparent :-( Hvad er  det jeg gør forkert??

Hjælp!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 21:31 #1
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- Her kan alle ikke IT relaterede emner diskuteres.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 21:32 #2
Du skal over i en af disse kategorier: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering
Avatar billede phpnooben Nybegynder
22. august 2009 - 21:46 #3
Skal jeg så oprette den igen på ny
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 22:11 #4
Ja, men husk at lukke her først ved at lægge et svar som du herefter accepterer.
Avatar billede phpnooben Nybegynder
22. august 2009 - 22:18 #5
Har oprettet den her under programering :-)
Avatar billede phpnooben Nybegynder
22. august 2009 - 22:19 #6
Har oprettet den her under programering :-) afslutter denne her nu