Avatar billede jskmail Nybegynder
22. august 2009 - 16:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding ved start af computer

Har lige downloaded ny printerdriver og efter genstart melder computer følgende fejl (kan man ikke oploade et billede af fejlen?) Det ville godt nok gøre det hele noget lettere...

Windows ingen diskette
Exception processing Message 0xc0000013 parameters 0x75D492A0
og herefter kommer der en masse flere tal.

Sidder med Vista på en spritny computer.

Hvis jeg siger fortsæt et par gange, kan jeg sagtens arbejde på computer men vil da gerne have fejlen væk.
Avatar billede jskmail Nybegynder
22. august 2009 - 17:11 #1
prøvede lige at starte UDEN usb stikket til printeren sat i, og så melder den IKKE fejlen. Så problemet er ikke så stort, men kan nogen byde ind med hvorfor den melder fejlen med USB stikket sat i hører jeg det gerne.
Avatar billede giweo Juniormester
22. august 2009 - 17:29 #2
Kunne være din printer indeholder kortlæser (som pc ser som harddisk, også selvom der ikke er kort i), og du i bios har slået til at der skal forsøges at boote på USB for harddisk ?
Avatar billede jskmail Nybegynder
22. august 2009 - 17:38 #3
Fisk, der blev du lige for teknisk, kan du beskrive hvor jeg kan se det? Og hvad jeg evt. skal gøre...
Avatar billede giweo Juniormester
22. august 2009 - 17:53 #4
Kommer an på hvilken PC du har

Ofte under opstart, står der hvilken tast du skal trykke på, for at komme ind i bios, setup, eller hvad de kalder det

Derinde skal du se hvordan din bootsequence står, oftes under en menu der hedder startup
Avatar billede jskmail Nybegynder
27. august 2009 - 06:41 #5
hej. kommer ikke videre med denne sag, udelader bare at have printer sat i. læg et svar og vi lukker spørgsmål.
Avatar billede jskmail Nybegynder
15. juli 2010 - 20:56 #6
Lukker selv da der aldrig kom et svar.