Avatar billede apex Nybegynder
21. august 2009 - 17:02 Der er 1 kommentar

24" skærm - er denne god til prisen?

Hej,

Jeg overvejer at købe den, dajeg synes prisen er rimelig

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=501031

Hvad siger I? - er det bedre at købe en Samsung, da der er mange modeller at vælge imellem i dette prisleje.

Er der andre alternativer, hvis man godt vil have et nogenlunde mærken, og dette er ca. prislejet for en 24"?
Avatar billede diyar Nybegynder
21. august 2009 - 19:38 #1
Fed skærm, jeg synes at prisen er god, den har super god opløsning, og alt er godt ved den.

Jeg siger ja til den skærm.