Avatar billede gaardbo Nybegynder
21. august 2009 - 09:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Funktioner i IE8 ude af drift

Jeg har haft Google Chrome installeret i en periode. Den er fin og hurtig, men jeg kunne ikke kommme på min netbank med den og visse funktioner på en af mine hjemmesider (rulletekst) virkede ikke.

Jeg afinstallerede derfor Google Chrome, men nu virker det som om min Internet Explorer (8) vil hævne sig, fordi jeg valgte den fra. Jeg kan ikke længere forblive logget ind på f.eks. Facebook og min Google-kalender, men skal logge ind hver gang. Og på nogle af mine favorit-hjemmesider kan jeg ikke mere se, om der er nye indlæg siden sidste besøg - alle indlæg står hver gang som nye.

Jeg mener det er et cookie-problem, men jeg HAR været i indstillinger og sat cookie-skyderen til lav. Det virker ikke. Jeg har også prøvet at afinstallere IE8 og geninstallere den - det virkede heller ikke. Utroligt, at Google Chrome kan lave så meget rod i systemet. Har nogen en løsning?
Avatar billede diyar Nybegynder
21. august 2009 - 10:27 #1
Indstillinger på internet explorer kan forblive, selvom du afinstakkere og installere det igen.

Prøv og nulstille internet explorer og se om det kan hjælpe. dette gøre du ved at klikke på Funktioner -> Internet Indstillinger -> Avanceret -> nulstil...

Genstart computeren, og prøv igen for at se om det har hjulpet.
Avatar billede gaardbo Nybegynder
21. august 2009 - 12:20 #2
Tak - det var lige det, der skulle til. Send et svar, så får du points.
Avatar billede diyar Nybegynder
21. august 2009 - 13:09 #3
Det var godt. :)