Avatar billede Annez_H Nybegynder
20. august 2009 - 18:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk ramme+indsætning i et ark ved indtastning i andet ark ved hjælp af VBA/makro

Jeg sidder og prøver at lave noget automatisering af tilbud til kunder, men har problemer med at få det til at lykkedes.

Jeg har et ark, hvor jeg indtaster produkt, indkøbspris, antal, levering og avanceprocent. Herefter udregnes salgsprocenten automatisk og dette bliver så ført over i et andet ark, hvor det så grafisk er sat pænt op til at kunne sendes til kunden.

Dog er det imidlertidigt forskelligt hvor mange positioner det omhandler, og således kunne jeg godt tænke mig at det var muligt at kunne programere det til, at lave rammerne automatisk som de blev indtastet i det første ark.

Er dette muligt og i så fald hvordan?

Alle hints er velkomne og virkelig værdsat :)
20. august 2009 - 19:13 #1
Jeg har set nogle løsninger, der bruger betinget formatering til sådan en formatering - hvis det altså er det det drejer sig om.
Avatar billede Annez_H Nybegynder
20. august 2009 - 23:34 #2
Ok, jeg prøver at se om der er noget i forummet der kan bruges - thanks!

Keep the ideas comming...
Avatar billede Annez_H Nybegynder
13. september 2009 - 17:47 #3
Ok