Avatar billede lothario Nybegynder
20. august 2009 - 17:34 Der er 3 kommentarer

Tilrette Browser Difference mht Pop-Up

Hej. Jeg har et pop-up vindue, med en musik-afspiller, der er styret af javascript. Det dannes således:

music_player = window.open(url,"music_player","width=500,height=500");

Jeg har ligeledes en form for fjernbetjening på min hovedside, som styrer frem, tilbage og pause, således:

<a href="java script:togglepause();" target="music_player">play/pause</a>

Dette virker uden problemer på Firefox 3.5 og IE8.

Jeg har testet det på Opera, Chrome og Safari, hvor det derimod ikke virker. Lige nu, sørger jeg for at fjernbetjeningen ikke vises, hvis det er en af disse browsere. Men kan dette løses på en anden måde, så browserne virker?
Avatar billede olebole Juniormester
20. august 2009 - 21:52 #1
<ole>

Hvad betyder det, når du skriver, det ikke virker? Prøv at lægge et link til siden, hvor du ikke gemmer fjernbetjeningen

/mvh
</bole>
Avatar billede lothario Nybegynder
21. august 2009 - 07:24 #2
Jeg kan desværre ikke lægge et link, da siden ikke er online endnu.

Det der ikke virker, er når jeg klikker på linket 'play/pause' sender den javascript kommandoen 'togglepause()' til vinduet 'music_player', hvilket derved pauser den nuværende sang, der afspilles i vinduet.
Avatar billede olebole Juniormester
21. august 2009 - 12:47 #3
Jamen, så lægger du den da bare online. Vi aner jo ikke, hvad din kode indeholder, og det er ikke muligt at hjælpe uden at se den